امور تدارکات و قراردادها
امور تدارکا ت و قراردادها از سه بخش "اداره تدارکات"
، "اداره قراردادها" و "اداره
انبارها" تشکیل شده که اهم وظایف این سه امور به شرح زیر میباشد :
الف : اداره تدارکات
انجام
معاملات کوچک و متوسط جهت واگذاری کارهای اجرایی ،مشاوره ،خرید / مشاوران
/پیمانکاران براساس قوانین و ضوابط مربوطه
و ثبت و بارگذاری درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)
- تهیه اسناد استعلام بهادرارتباط با معاملات متوسط و بارگذاری درسامانه تدارکات
الکترونیکی دولت (ستاد) بر اساس قوانین و ضوابط جاری
- برگزاری جلسات کمیسیون معاملات متوسط و
انجام هماهنگی های لازم
- انجام معاملات فاکتوری و کارپردازی
کمتر از مبلغ 25،000،000 ریال
- اخذتنخواه در ابتدای سال ،تسویه تنخواه
در پایان سال و اخذ تنخواه نوروزی
- رسیدگی و کنترل مداوم میزان موجودی
تنخواه ازنظر اسناد موجود وکنترل تنخواه گردان
- ممیزی و بررسی ونظارت برنحوه تنظیم
اسنادکارپردازی به لحاظ رعایت ضوابط و قوانین ،تکمیل مدارک موردلزوم
- ثبت مالیاتی معاملات مربوط به اداره
دارایی و صدورفرم ارسالی جهت اسناد هزینه
- صدور چک و ممهورنمودن آن به منزله
انجام کلیه کنترل های لازم
- انجام امورمتفرقه مربوطه به تنخواه
وارائه گزارش های مربوطه
- پاسخگویی به دستگاه های نظارتی داخل و
خارج شرکت درحیطه وظایف مربوطه با هماهنگی لازم مافوق
ب: اداره قراردادها
-
برگزاری مناقصه ، مزایده و مشاوره جهت واگذاری عملیات اجرایی ، مشاوره ، خرید
،فروش اجناس مازاد بر نیاز به پیمانکاران، مزایده گران و مشاوران ... از طریق
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)
- ارسال فراخوان شناسایی
پیمانکاران /فروشندگان و مزایده گران ،در مناقصه های عمومی و یا دعوت نامه برای
پیمانکاران و فروشندگان برای مناقصه محدود
-
تهیه اسناد مناقصه/ مزایده/ مشاوره و انتشار آن از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی
دولت (ستاد)، پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور، شبکه اطلاع رسانی معاملات
توانیر و پورتال شرکت برق منطقه ای غرب
-انجام
ترک تشریفات مناقصه بر اساس قانون برگزاری مناقصات از طریق سامانه تدارکات
الکترونیکی دولت (ستاد)
-
انجام موارد عدم الزام به برگزاری مناقصه بر اساس قانون برگزاری مناقصات و آیین
نامه اجرایی خدمات مشاوره و انتشار از
طریق ستاد
-
هماهنگی لازم جهت برگزاری جلسات کمیته های فنی –بازرگانیوکمیسیون
مناقصه و تهیه صورتجلسه و اعلام نتایج (به کمیسیون مناقصه ،مدیر عامل ،
پیمانکاران و فروشندگان)
-
درج اطلاعات مربوط به مناقصه و مزایده های برگزار شده در سایت معاملات توانیر www.tavanir.org.ir و پایگاه ملی
اطلاع رسانی مناقصاتhttp://iets.mporg.ir و ستاد
-
تهیه و تنظیم قرارداد و مبادله آن پس از امضا طرفین معامله به صورت فیزیکی و از
طریق درگاه ستاد و دریافت ضمانت نامه های مربوطه و ارسال به امور مالی
-
ثبت و نگهداری اطلاعات و تجارب کار با پیمانکاران ، فروشندگان و مشاوران و ایجاد
بانک اطلاعاتی در این زمینه
ج: اداره انبارها
- تحویل و نگهداری کالا و نگهداری کالا در انبار و تحویل دادن
آنها به متقاضیان بر اساس دستورالعملها و مقررات مربوطه و نگهداری حساب فیزیکی
کالاهای شرکت
- چیدمان کالا بطور جداگانه شامل کالاهای سالم ، معیوب ،ضایعاتی و
راکد
- تهیه و اجرای دستورالعمل های انبار داری و کد گذاری کالا
- تحویل اجناس مزایده به خریداران