پشتیبانی از مشترک
1-ارائه اطلاعات در خصوص مفاد آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق و کتابچه تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها


2.قرائت و صدور صورتحساب دوره ای برق مصرفی و در صورت نیاز صدور اصلاحیه صورتحساب

3.ارائه راهنمایی در خصوص نحوه محاسبه :

- بهای انرژی اکتیو طبق نرخ ساعات بار ( اوج بار ، کم باری و بار عادی )

- بهای انرژی راکتیو، ضریب زیان و نحوه کاهش و یا چگونگی حذف بهای انرژی راکتیو

- ضریب قدرت

- محاسبه دیماند

4-ارائه اطلاعات در خصوص انتخاب نوع گزینه 1 یا 2 (نرخ انرژی و دیماند) جهت مشترکین صنعتی

5-مدیریت مصرف:

- ارائه اطلاعات مرتبط با مدیریت و الگوی مصرف انرژی برق برای کلیه مشترکین

- تبیین دستورالعمل اجرایی رعایت استاندارد و الگوی مصرف انرژی الکتریکی در صنایع سیمان با دیماند بالاتر از5 مگاوات.

6-ارائه خدمات پس از فروش ( مشاهده صورتحساب برق مصرفی ، متن کامل آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق ، متن کامل کتابچه تعرفه های برق و شرایط عمومی آنها ، جدول محدوده زمانی ساعات مصرف برق در شش ماهه اول و دوم سال) از طریق سایت اینترنتی و کیوسک اطلاع رسانی شرکت برق منطقه ای غرب

7-در صورت بروز ضعف ولتاژ ، قطعی و یا نوسان برق که موجب اختلال در برقرسانی مشترکین گردد، با درخواست مشترک موضوع از طریق دفتر خدمات مشترکین به واحد های ذیربط جهت بررسی ارسال و پیگیری لازم جهت رفع مشکل و اطلاع رسانی به مشترک اقدام می گردد

8-بوجود آوردن تسهیل در پرداخت صورتحساب برق مصرفی برای مشترکین فوق توزیع از طریق واریز مبالغ به حساب سیبای شرکت برق منطقه ای غرب قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران

‏ 9- بازدید و تست دوره ای کنتورهای منصوبه جهت مشترکین سنگین جهت اطمینان از صحت سنجش انرژی و دیماند .‏

‏ 10- در آینده نزدیک پرداخت غیر حضوری صورتحساب برق مصرفی (اینترنت و . . . ) نیز امکانپذیرخواهد گردید .‏
تاریخ به روز رسانی:
1396/12/05
تعداد بازدید:
68
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal