منشور اخلاقی
1396/12/06
ما اعتقاد داریم که:
خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم می‌شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می‌نماید.
کلید رمز موفقیت شرکت در رضایت ارباب رجوع است. ما در هنگام ارائه خدمت به این ویژگی پای بندیم.
اعضاء شرکت به عنوان ارزشمندترین منابع به حساب می‌آیند. لذا تردیدی در اثرگذاری پندار، رفتار و کردار آنها در همه مراجعین نداریم.
مطمئناً موفقیت مادی شرکت مورد توجه است، ولی ما آن را وسیله‌ای برای تامین هدفی گسترده‌تر که ارائه خدمت مناسب می‌باشد، می‌دانیم.
ما همواره با حفظ هویت خود، ارزش‌های ذیل را که منبع هدایت ما در رائه خدمت خداپسندانه به ارباب رجوع می‌شود را فراموش نخواهیم کرد:
در هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پای بندیم.
نظم، آراستگی، وقت‌شناسی و آمادگی برای ارائه خدمت را از بسترهای تعالی خود و شرکت می‌دانیم.
رعایت ادب، نزاکت، عدالت و انصاف را رمز بقای شرکت تلقی می‌کنیم.
این باورها و ارزش‌های اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه‌ای است که ما با ارباب رجوع برقرار می‌کنیم.
تعداد بازدید:
1566
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت

اندازه قلم

+a
-a
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه