درخواست خدمات کتابخانه ای از شرکت برق منطقه ای غرب
1399/02/15

درخواست خدمات کتابخانه ای  از شرکت برق منطقه ای غرب

1398/11/21

توافقنامه سطح خدمت "درخواست خدمات کتابخانه ای از شرکت"

1.       مقدمه

مشترکینی که درخواست خدمات کتابخانه ای از شرکت برق منطقه ای غرب را دارند، می توانند به شکل غیرحضوری خدمت خود را دریافت کنند. این خدمت برای سایر مشترکین به شکل غیرحضوری تعریف نشده است

 

2.       هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت برق منطقه ای غرب، کیفیت تحویل خدمت "درخواست خدمات کتابخانه ای" برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان در صنعت برق کشور در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.

 

3.       مسئولیت­

این شرکت موافقت می­کند که خدمت مورد نظر به ترتیب زیر ارائه شود:

1- ارائه درخواست و تکمیل اطلاعات عضویت در کتابخانه

2-دریافت کد پیگیری

3- بررسی درخواست توسط شرکت برق منطقه ای غرب

4- اعلام رد درخواست عضویت و یا ارائه حساب کاربری به ذینفع

   

4.       تعهدات متقابل خدمت ­گیرنده و دستگاه اجرایی

متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را به این دستگاه ارائه نماید.

کلیه مستندات مربوط به دریافت خدمت اعم از مراحل اجرایی، مدارک موردنیاز و سایر موارد از طریق میزخدمت الکترونیکی شرکت برق منطقه ای غرب در دسترس عموم می باشد.

 

5.       هزینه­ ها و پرداخت­ها

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب صنعت برق محاسبه می گردد.

 

6.       دوره عملکرد

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 99/12/28 و تحت امضای مدیریت عامل شرکت برق منطقه ای غرب اعتبار دارد.

 

7.       خاتمه توافقنامه

·      دریافت این خدمت با بررسی درخواست عضویت در کتابخانه و اعلام نتیجه آن خاتمه می یابد.

اقلام اطلاعاتی خروجی:

      اعلام رد درخواست عضویت و یا ارائه حساب کاربری به ذینفع 

 
تعداد بازدید:
17
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت

اندازه قلم

+a
-a
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه