درخواست ملاقات با مسئولین شرکت برق منطقه ای غرب
1399/02/15

درخواست ملاقات با مسئولین

1398/11/21

توافقنامه سطح خدمت " درخواستملاقات با مسئولین"

1.       مقدمه

مشترکینی که درخواست ملاقات با مسئولین شرکت برق منطقه ای غرب را دارند، می توانند به شکل غیرحضوری خدمت خود را دریافت کنند.

 

2.       هدف

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت برق منطقه ای غرب، کیفیت تحویل خدمت "درخواست ملاقات با مسئولین" برای تمامی مشترکین، متقاضیان و استفاده کنندگان در صنعت برق کشور در هر دو دسته حقیقی و حقوقی مورد توافق قرار گیرد.

 

3.       مسئولیت­

این شرکت موافقت می­کند که خدمت مورد نظر به ترتیب زیر ارائه شود:

1- درخواست ملاقات

2-اعلام کد پیگیری

3- بررسی درخواست

4- اعلام رد درخواست به ارباب رجوع

5- اعلام زمان ملاقات به ارباب رجوع

6- مراجعه حضوری

 

             

4.       تعهدات متقابل خدمت ­گیرنده و دستگاه اجرایی

متقاضی دریافت این مجوز مکلف است مدارک خود را به این دستگاه ارائه نماید.

کلیه مستندات مربوط به دریافت خدمت اعم از مراحل اجرایی، مدارک موردنیاز و سایر موارد از طریق میزخدمت الکترونیکی شرکت برق منطقه ای غرب در دسترس عموم می باشد.

 

5.       هزینه­ ها و پرداخت­ها

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان مطابق قوانین و تعرفه های مصوب صنعت برق محاسبه می گردد.

 

6.       دوره عملکرد

این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ 99/12/28 و تحت امضای مدیریت عامل شرکت برق منطقه ای غرب اعتبار دارد.

 

7.       خاتمه توافقنامه

·      دریافت این خدمت با بررسی درخواست ملاقات با مسئولین و اعلام نتیجه آن به صورت رد درخواست و یا اعلام زمان مراجعه خاتمه می یابد.

اقلام اطلاعاتی خروجی:

      رد درخواست ملاقات و یا اعلام زمان مراجعه

 
تعداد بازدید:
21
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت

اندازه قلم

+a
-a
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه