روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب که در محل حوزه ستادی این شرکت مستقر میباشد به عنوان پل ارتباطی بین شرکت و مسئولین و مشترکین و همچنین با شرکت و ذینفعال عمل میکند.این دفتر در جهت معرفی ماموریت شرکت ،درون کشور و برون مرزی به منظور معرفی پروؤه های در دست اقدام و بهره برداری شده در سطح استان های کرمانشاه ،کردستان و ایلام فعالیت مینمایدو با توجه به روش اجرایی با تاسی از مدل کیفیت EFQMهر 6ماه یکبار از مشترکین برق منطقه ای غرب به منظور اطلاع از خواسته ها و انتظارات آنان از برق منطقه ای نظر سنجی مینماید که پس از تجزیه و تحلیل داده ها ،نسبت به اعمال نکته نظرات و توقعات مشترکین تحت پوشش خود اقذام مینماید